Att du ALDRIG kunde växa upp din omogna jävla bitch!

Du säger till folk att du försöker "RETA" mig, men kan säga dig en sak. Det gör du verkligen skit dåligt, för visste inte de fören en kom och sa till mig vad du håller på med. Varför inte slå ner mig om det är de du vill göra? varför inte komma och prata med mig och säga alla dina ord till mig som du vill säga, istället för att gå runt och säga till folk vad du vill göra/säga till mig?! Hade inte det varit bättre, än att dra in en massa folk som inte har NÅNTING med det här att göra? Ne för just de, du försöker låta så jävla TUFF när du pratar med andra men du är inte så jävla TUFF så du kan göra de! Är så TRÖTT på dig! Bara att se dig på skolan gör mig fan GALEN! jävla bitch ..... omg...och jag trodde inte du kunde sjunka lägre...! Nu vet du de, om du vill mig nå så kom och säg/gör de då, istället för att låta så jävla TUFF så bevisa att du är de då också! Eller så låter du bara bli att försöka, om du vet själv att du inte vill/klarar av de. För det här är fan bara imellan MIG och DIG och INGEN annan. Eller måste du ha någon med dig om du ska prata med mig eller nå annat? VÄX UPP NU FÖRFAN!

Du vet vem du är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0