<3

Hello bloggen.. gash va jag älskar min pojkvän! helt seriöst han är ju helt underbar!! Men idag har jag inte gjort ett skit, ska väl ta och vara duktig en stund.. tänkte ta och plugga lite, Inte ofta man orkar göra de! :/ Lat som jag är hehe! ;) Men tänkte börja nu på gymmet så det blir slut med det här latheten! :) Någon som ska börja på gymmet? Skulle varit roligt att ha sällskap med sig, men som tur har man en pojkvän som är också på gymmer nån gång ibland så där, som säkert orkar följa med! :) Men nu ska jag fara till Randijaur en sväng, så vi får höras puss å hej! :)


Haha en små rolig bild tycker jag!
Haha Lucinda hade varit duktig på att ta på Fhigt grimman fel väg! ;) Kan ju också hända ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0