Falska idioter finns det då gott om här i hålan! Less om inte annat.

Hej igen .. nu va de dax igen har gått ett ganska bra tag sen senaste inlägget men men .. känner jag inte för att skriva så gör jag det inte heller. de måste ju kännas rätt hehe. jag har tänkt rätt så mkt den sista tiden på allt och ingenting och till slut så vet man ju inte ut och inte in. allt känns bara jobbigt o man vill bara skita i allt och alla. vad gör man då? ... man tar på sig headsetet och slår på massa bra musik och poff så känns det mesta helt plötsligt så mkt bättre . jag vet inte om det är så för alla men för mig så blir det som att stänga ute allt och humöret blir bättre direkt . man känner att de finns hopp och man får ork att göra nått åt allting. älskar musik och hur det påvärkar mig.

den senaste tiden har ju varit jaa vad ska man säga ... intressant. folk omkring mig har visat andra sidor än man sett tidigare. alla går bakom ryggen på varann. man säger en sak här o en annan på nästa ställe o framför allt knappt någon jag känner vågar stå för vad dom säger !!! blir sjukt trött på sånt. kan du inte stå för vad du tycker så ska du bara hålla käften. vet inte om det är jag som har fel men de är min blogg så jag anser mig ha rätt att säga vad jag tycker. den här byn är alldeles för liten. vart man än är så har någon hört nått av någon som känner någon.. dax o lämmna den här byn kanske ? vem vet vem vet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0