Det är svårt att förklara då orden inte räker till det.

Innan du kom in i mitt liv och räddade mig var jag ingenting, jag kunde gråta mig till sömns. Utan att någon visste, Jag ville vara som alla andra, må som alla andra, men det gick inte. För tårana på min kind kunde fan inte torkas. Men du kom in, och räddade mig och fanns där, du fick mig att börja leva, så som du bara har lyckats göra. Och jag är fan inte värd det, men du ska veta, att du betyder så sjukt mycket för mig. Jag dör fan för dig! Jag vill inte leva jag vill dö, fast du ger mig en anledning till att leva. Du får mig att må så bra. Lämna mig aldrig, för jag överlever inte utan dig. Jag vet att det är svårt att ta åt sig, men försök. För du har fan skapat min lycka, jag kanske såg glad ut förut, men det var jag inte. Jag vet att jag är dålig på att vissa hur mycket du betyder för mig, Men du är fan mitt liv. Du är anledningen till att jag inte är död idag. Jag kan inte riktig förklara vad du betyder för mig, för det finns inte ord till att förklara det. Det är svårt att förklara då orden inte räker till det. Varför är det så svårt att förklara alla känslor för dig? Jag skulle dö utan dig, det vet både du och jag. Så snälla lämna mig aldrig!

Jag älskar dig Rasmus Högström! <3
Jag och du föralltid!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0