Ta mig som jag är, eller titta på mig när jag går iväg!

Helloj! Nu ska jag snart ta och packa min väska sen far jag och sover hos syster inatt. Alltid skönt att få prata ut med någon. Ska nog även städa till rummet innan jag far så de är fint när jag kommer hem igen, så man slipper börja stå och städa de det första man måste göra när man kommer hem.. Nej så nu är det bara att jag sätter fart. Ska fråga pappa om jag kan få beställa hem kläder och smink å nå skor! ;) Men tycker det är jobbigt att beställa smink.. brukar bli fel då. Men då vet ni att det inte kommer komma upp nå fler inlägg ikväll, ifall ingen annan orkar skriva ett inlägg åt mig.

Hoppas ni får en trevlig kväll, puss å kram!


Jag älskar dig Rasmus Högström! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0