Ren AVUNDSJUK!!

Måste du smutsa ner mig genom att försöka bli vackrare själv?
Avundsjuka jävel :) Eftersom en person ska bry sig så jävla mycket om andras liv och inte kan sköta sitt eget, så var hon tvungen att försöka ta alla vänner ifrån mig bara för att jag har en viss person som hon aldrig mer kommer få. Du försöker stumpan så gott du kan med att försöka få mig avundsjuk, men det kommer du aldrig klara av tyvärrrrrrr! Men du orkar ju lägga ner tid till att försöka så fortsätt med de ännu och se hur långt du kommer med de! :) Har du nånting att roa dig med, medans jag lever livet.


Varför läser människor som ogillar mig, min blogg? 
Jag vet inte! De vill väl antagligen hålla koll på mig? Jag vet att människor som ogillar mig starkt läser min blogg i smyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0