Jag älskar dig mamma!

Det är klart att jag tycker det är orättvist att andra har roligt med sin mamma, hittar på roliga saker, skojar med varandra. Jag hade ljugit om jag låtsas som att allt var okej… När jag ser en mamma och en dotter tillsammans så tänker jag på allt jag och mamma kunde ha gjort tillsammans… Men de blir aldrig så längre, ödet ville något helt annat än vad vi ville… Jag behöver dig, jag vill kunna krama om dig använda din axel att gråta mot. Men du finns inte det är dig jag gråter för. Jag saknar dig mamma du kan inte förstå hur stor saknaden är. Jag sakna dig varje dag, alltid är det någonting som påminner om dig och vissa dagar är saknaden så himla stor… Det kommer att vara så hela livet ut, jag ska bara försöka hitta ett sätt att kunna leva med saknaden, tomheten och minnena… Det är svårt men jag vet att du stöttar mig, du vill att jag ska leva mitt liv men utan dig så är det svårt…


Jag älskar dig Mamma! <3




Jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, gumman du vet att jag alltid finns! <3

Älskar dig vännen! <3

2011-11-02 @ 00:07:54
Postat av: selinamelinda

vi alla saknar berit . finns för dig hjärtat. ring om du behöver prata gumman . älskar dig <3

2011-11-03 @ 14:57:23
URL: http://selinamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0