Godmorgon!

Pigg och glad idag eller? Har ingen aning varför jag är vaken den här tiden just nu, men kunde bara inte sova mer så då äre väl bara hoppa upp ur sängen. Alldeles strax ska jag gå till Farmor och Farfar en sväng sen blire till Jokkmokk och köpa hårfärg.

Igår kväll var jag i jokkmokk,  det var inte riktigt planerat att jag skulle fara dit men det vart så till slut. Och lika bra var de, för vad skulle jag ha gjort hemma hela kvällen i min ensamhet? Det gör mig bara tokig att vara hemma. Ikväll har jag ingen aning vad som kommer hända, blir säkert att bara vara hemma och se film eller nå sånt. Men ska inte säga förmycket för jag vet att det inte kommer bli som jag skriver nu om jag säger vad jag ska göra ikväll, om jag känner mig själv rätt.


Nej men nu har jag inte tid att sitta här nå mer, hoppas ni får en trevlig dag puss!


Söt Anton!


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

Hej vi har veckans blogg på år blogg, KLICKA IN OCH ANMÄL DIG? :)



http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/11/01/veckans-blogg/



Kram PONNYSKRUTTARNA

2011-11-01 @ 18:15:40
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0