Fars dag!

Idag är det farsdag, så vill önska alla pappor en fortsatt trevlig kväll ! Självklart, ett grattis till min pappa <3

Igår så var jag på folkan en sväng, då man fick äta åde.. Men jag var inte där nå länge, efter de for jag till syster Jasmin. Då jag och dom andra två trollen sov där, vi såg film och hade det väldigt mysigt. Sen idag så har jag hunnit upp till Randijaur en sväng och sen har jag varit i jokkmokk med Lucinda och Nesrin sen var jag med älsklingen så klart. Hann bara hem så var det bara fara till jokkmokk igen, då jag for ner och köpte en dricka och sen for jag, LillAnton och pappa till Farmor och Farfar på tårta.

Nu ska jag sitta lite vid datorn å sen hoppa in i duschen sen Godnatt. För här är en tjej som är riktigt slut. Alltså kommer det bli en tidig kväll för min del. Men jag får väl önska er en trevlig Söndagskväll! :)

Godnatt och sovgott!


Visst saknar man det bruna håret!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin blogg,allt bra?:)

2011-11-15 @ 17:34:42
URL: http://elviraasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0