Var i jokkmokk igår kväll! ;)

Hej!
Vart inte att blogga nånting igår ikväll pga att jag for till Jokkmokk! ;)
Men jag skriver nu istället! :)

Nu snart så ska jag dra ner till farmor och farfar för att jag ska ta och tvätta hästsaker och tvätta ridkläder,
För ska ju ha han på jokkmokks ridklubb!! :)

Hoppas han sköter sig i transporten nudå!
Annars vet jag inte vad jag gör!

Men jag tror faktiskt att allt kommer gå bra.

Måste börja packa saker inför transport resan haha,
För allt måste vara klart innan nästa vecka för har mycket att göra.

Meningen är ju att vi ska ta Temptation nästa torsdag till ridklubben,
men jag tror nästan att jag måste ta dit han ibörjan på nästa vecka...
För måste ju hinna vara med han där och se hur han mår åde.

Därför vill jag ta honom dit början på veckan för har ju ingen skola då,
och om vi tar han dit på torsdag då hinner jag bara vara och kolla till han 3dagar typ... :/

Men vi får se hur det blir! :)
Ska fara nu ner till Farmor & Farfar
puss & kram!

//Jenny


Den här headern tänkte jag ha först men det vart inte den.. :/
Vilken tycker ni att jag ska ha?
den här eller den jag har nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Unge blogga förfan!!!!!

2011-08-14 @ 10:05:36
URL: http://lucindaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0