Randijaur!

Hej!

Just nu så sitter jag då hos syster Jeanette! :)

Jag och Jasmin har sovit här hos syster inatt! :)
Igår så var vi till hästarna en stund och kolla hur dom hade det, och fhigt hade det inte så bra.
Han har visst blivit jätte halt men idag var han bättre som tur!
Hoppas han blir så bra så man kan börja rida han snart.

Stackarn han kollade och var så ledsen när jag Red ut med Tempen igår.... :(
Tycker synd om lilla Fhigt!

Men nu mår han ju bättre! :)

Hahaha nin syster Jasmin har då blivit lite konstig hehe....
Hon ser typ i syne, idag då vaknade jag vid halv 10 och hon vaknade typ vid 11 och skrev typ ba men hurfan har jag kunna sova till 2? ;O då satt och och kolla vad kl i Telefonen då, och jag ba jadu hur ska jag veta de.
För jag själv kollade inte på kl när hon vaknade för jag hade ju varit ute och kom just in.
Men sen så gick hon in i duschen och då kollade jag på min kl på mobilen för jag skulle ringa pappa och då står det att kl är 12.00 hahaha!!!!

Men nu ska jag fara till faster! :)

Vad ska ni göra idag sötisar? :)

Puss & Kram//Jenny


Bjuder på en bild på
Jeanettes hund wilma på bilden! :)
Hon är så söt! <3






 


Kommentarer
Postat av: Hanna - Tävling på bloggen !

så fin :)

2011-08-21 @ 13:44:09
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0