Hallojsan!

Hallojsan!
Det är den här bloggen jag ska börja skriva på.
Hoppas det kommer bli bra.
Den här headern som jag har nu har jag bara för tillfället.

Kan berätta lite om mig bara så här,
Jag heter då JennyLinnea Kvickström,
Bor i Jokkmokk fast 7km untanför i en by vid namn Vaikijaur.

När jag blir stor så vill ja bli modell, men vi får se hur det blir med de.
Om jag inte blir modell då vill jag bli veterinär eller starta ett eget företag och ta in djur som folk inte kan ha kvar eller ska bli slaktad och som inte blir sköt som dom ska.

Min mamma var med i en olycka för ca 7år sen och hon klarade sig inte...
Saknaden är stor!

Kommer skriva mer om mig min vardag, mamma allt som man kan typ skriva om kommer jag skriva på den här bloggen.
Så ni kommer få veta mer om nästan om allt med åren.
Allt kommer eftersom.

Men nu ska jag försöka fixa mer på bloggen osv...
Puss & Kram!
//Jenny

Bjuder på en gammal bild på mig idag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0