Hallojsan!

Igår så var jag ute med Lisa på kvällen, vi prata om en massa saker.
Var verkligen roligt att få träffa dig hjärtat! <3

Och just nu så sitter jag här i jokkmokk och tråkar haha! ;P
Vill träffa en snygging idag, men så klart kunde jag inte göra de för att han ska bort!! Bhuhhhu! :(

Ska nog upp till hästen idag,
Kanske min söta lilla kusin följer med! :)

Jag och hon håller på att kolla hästar till henne, hon ska typ få en! :)

Och vet ni vad? ;)
Jag har typ fått en hästtransport av mina kusiner!!! :D

Och på den ska jag göra så det står på transporten
: JennyLinnea Kvickström
&
Temptation

Tror ni det blir bra? :)

Hihi vad ska ni göra idag då? :)

Så här ser transporten ut som jag kanske ska få! :)
Puss & Kram
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skit kul att få träffa dej med! Behövde verkligen få prata med nån!<3

2011-08-14 @ 18:36:15
URL: http://lisahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0